افزوده شدن دو ابزار تازه به بلاگر

درود بر شما،

در 30 اوت 2010 نوشته ای تحت عنوان « New Stats Gadgets » در بلاگر در پیش نویس توسط Wiktor Gworek منتشر شد که خبر افزوده شدن دو ابزار تازه به بلاگر را به علاقه مندان این ابزار بلاگ نویسی می دهد. اگر شما از نویسندگان یکی از بلاگ های بلاگر باشید مسلماً با شنیدن این خبر که از این پس می توانید ترافیک و نوشته های محبوب را در بلاگ اضافه کنید بسیار شاد خواهید شد.

Blog’s stats و Popular Posts دو ابزار تازه اضافه شده به بلاگر هستند که برای دریافت اطلاعات بطور خودکار به آمار بلاگر متصل می شوند و دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند که در ادامه نوشته به معرفی کامل آنها و ویژگی هایشان می پردازیم.

نمایش آمار بلاگ با Blog’s stats

Blog’s stats یک ابزار محبوب جهت نشان دادن کل آمار بلاگ است که در کشور های آسیایی از جمله ایران هوادار بسیار دارد. از ویژگی های خوب این ابزار می توان به متحرک ساختن و سفارشی کردن شمارگر اشاره کرد که برای زیبا ساختن پوسته از این دو ویژگی می توانید استفاده کنید.

نمایش نوشته های محبوب با Popular Posts

Popular Posts ابزاری است که به خوانندگان شما کمک می کند تا سریعاً نوشته هایی که بیش از همه توسط دیگر خوانندگان مشاهده شده است را بیابند. از ویژگی های خوب این ابزار می توان به تعیین تصویر، گزیده ای از متن و مرتب کردن نوشته های محبوب بر اساس همه زمان ها، 30 روز گذشته و 7 روز گذشته اشاره کرد. افزودن این ابزار به بلاگ از نظر بهینه سازی امری بسیار مهم است، زیرا تعداد و قدرت پیوند های داخلی را تقویت می کند.

نحوه افزودن ابزار به پوسته

  1. به حساب خود در بلاگر وارد شوید
  2. به آدرس Design > Page Elements بروید
  3. بر روی Add a gadget کلیک کنید
  4. پس از باز شدن پنجره بر روی علامت جمع ابزار مورد نظر کلیک کنید

بیان دیدگاه